امور فرهنگی
1398/7/7 یکشنبه
جلسه شورای مدیران فرهنگی استانها
در اداره کل فرهنگی و فوق برنامه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور
در اداره کل فرهنگی و فوق برنامه سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور
جلسه شورای مدیران فرهنگی استانها برگزار شد
جلسه شورای مدیران فرهنگی استانها به میزبانی اداره کل فرهنگی و فوق برنامه سازمان مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه در این جلسه ضمن بررسی فعالیت های فرهنگی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تمام نگاه های توسعه ای و برنامه ریزی باید به دانشگاه بوده و حوزه فرهنگی باید در تمام قسمتها سرآمد باشد، گفت: نگاه ما این است که باید مشکلات موجود را حل کنیم و به همین خاطر از شما که در صف مقدم فعالیت های دانشگاه قرار دارید، انتظار داریم که ضمن بررسی و شناخت مشکلات موجود ، راهکارهای پیشنهادی خود را برای مرتفع شدن مسائل ارائه کنید.
دکتر مظفری مشاور معاونت فرهنگی نیز  با تاکید بر اینکه باید در دانشگاه یک جریان فرهنگی قوی اتفاق بیفتد، گفت: ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه فراوانی در دانشگاه وجود دارد که اگر همین ظرفیت ها را فعال کنیم، جریان فرهنگی مورد نظر به وجود خواهد آمد.
در ادامه طی این جلسه مشکلات و مباحث مالی ،جشنواره ها و ستاد اربعین مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران فرهنگی استانها در خصوص کنترل و کاهش این مشکلات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه مدیران فرهنگی استانها به ارائه عملکرد خود در حوزه های فرهنگی و اجتماعی پرداختند.
گفتنی است، این جلسه با حضور حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی، دکتر ناجی معاون فرهنگی و اجتماعی، محمدی مدیرکل فرهنگی و فوق برنامه، دکتر مظفری، دکتر شریف مقدس، دکتر قوامی از مشاوران معاونت فرهنگی و مدیران فرهنگی استانها در سالن شورا برگزار شد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir